Haurzaindegia

Maite, gure ATSEM-ak, haurzaindegia segurtatzen dixi :

• goizetan, 8etatik 8:40 arte,
  • arratsaldetan, 4:20 etatik 5:30ak arte.

Ondotik 5:30tik 6:30raino, SIVUko ATSEM-ak haurzaindegia ikastolan segurtatzen dixi.

Estudioa

Zerbitzu hori , Larzabaleko Manex Erdozaintzi Etchart kolegioan  diren Oztibarreko ikastolako ikasle ohieri eskainia duzu, arratsaldeko  4ak  et'erditik goiti 6ak et'erdi arte.

Xehetasunak guziak telekarga daiteken hitzarmenean aurkituko dituzu !

estudioko hitzarmena.pdf
Document Adobe Acrobat 276.2 KB

Kantina

Bazkari guziak MEE kolegioko kantinan eskainiak dituxu. Ikasleak oinez joaiten dituxu ikastolatik kolegiora (hogoi metrotan duxu...).

Suhari enpresak dixi bazkarien prestakuntza seguratzen. Ingurumenaren alde, tokiko ekoizpenen baita biologiko moduan ekoiztuak diren elikagaiekin osatzen dituzten bazkariak ekartzen ditixie.

Xure haurra ez baduxu eguerditan jan duenaz orroit, KLIK batez hemen aurki dezakexu.

ESKOLAK-S.18.pdf
Document Adobe Acrobat 53.7 KB

Euskal moneta

Oztibarreko ikastola Eusko dinamikan parte hartzaile duxu !

Euskoak hartzen ditu (kotizazio, kantina,...) eta zuk Euskoak erabiliz eguneroko bizian Ikastola lagun dezakezu.

Beraz ez duda !

www.euskalmoneta.org